FANDOM

WSRH
Wsrh
Nazwy WSRH, Wyższa Szkoła Robienia Hałasu, Shellerini & Słoń
Miejsce założenia Poznań
Data założenia 2001
Data rozwiązania ---
Wytwórnia płytowa Druga Strefa Rekords, Unhuman Familia
Powiązania Słoń & Mikser
Członkowie
Shellerini
Słoń

WSRH - poznański zespół skłądający się z rapera imieniem Shellerini oraz Słoń. Pierwszy kawałek nagrali już w 2001 roku o tytule "Hardkor Teknik", aczkolwiek ich pierwszy album wyszedł dopiero w 2008 roku.

O zespoleEdytuj

Raperzy byli aktywni już w drugiej połowie lat 90-tych. W 2001 roku, poznali się i nagrali u Larwy swój pierwszy kawałek, pt. "Hardkor Teknik". Shellerini zaprezentował się szerszej publice w 2002 roku na Opowieściach z betonowego lasu rapera DonGURALesko. Rok później, dołączył do PWS (Mikser i Szpaku), z którym to w 2004 roku wypuścił krążek PDG Rapertuar, przez wielu uznany za najlepszy poznański nielegal. Do czasu wydania następnej płyty wystąpił gościnnie w licznych produkcjach m. in. na Drewnianej małpy rock DGE, Western trylogia Ramony 23, czy też Operacji kocia karma Killaz Group. Słoń pracował nad albumem Chore melodie.

Na początku roku 2008 światło dzienne ujrzała Wyższa szkoła robienia hałasu, nie zawiodła ona oczekiwań słuchaczy zarówno pod względem tekstowym, jak i muzycznym. Mimo podziemnego charakteru nakład rozszedł się w zaledwie kilka dni. Płyta cieszy się sporym zainteresowaniem w innych częściach Polski, głównie ze względu na pokłady energii tkwiące w twórcach WSRH oraz siłę przekazu. Następnie Słoń wydał swój solowy projekt, pt. Chore melodie. Skład zakończył także prace nad nowym mixtape pt. Unhuman Mixtape. Najnowszym albumem duetu jest Szkoła wyrzutków, która ukazała się w 31 marca 2012 roku. W 2016 podjęli decyzję o nagraniu "Trylogii Czarne Słońce", która miałaby mieć 3 EP'ki. 9 Grudnia 2016 roku wyszła pierwsza część pt. "Świt EP". 22 maja 2017 ujrzała światło dzienne kolejna część pt. "Zenit EP".

DyskografiaEdytuj

Rok Tytuł Rodzaj Wytwórnia
WSRH
2008 Mistrz tu jest remix minialbum Druga Strefa Rekords
2008 Wyższa szkoła robienia hałasu album nielegal
2009 Rap znad Warty 2 singiel nielegal
2009 Unhuman Mixtape mixtape Unhuman
2009 Rock & Roll singiel nielegal
2012 Szkoła wyrzutków album Unhuman Familia
2016 Czarne Słońce: Świt EP EP Brain Dead Familia
2017 Czarne Słońce: Zenit EP EP Brain Dead Familia