FANDOM

Teoria równoległych wszechświatów
Teoria równoległych wszechświatów
Data wydania 22 listopada 2011
Liczba utworów 17
Wytwórnia Asfalt Records
Autor Medium

Teoria równoległych wszechświatów – pierwszy oficjalny album studyjny polskiego rapera i producenta muzycznego Medium. Wydawnictwo ukazało się 22 listopada 2011 roku nakładem wytwórni muzycznej Asfalt Records. Materiał był promowany teledyskiem do utworu "Obiekt pożądania", który został zrealizowany przez zespół producencki MadMosquito. Motywem przewodnim płyty jest przeniesienie Teorii Równoległych Wszechświatów na poziomy ludzkiej świadomości i postrzegania świata.

Album był nagrywany w okresie kwiecień-maj roku 2011. Nie wystąpili na nim żadni goście. Płyta wydana została w niezwykle oryginalnej edycji: 28 stronicowa książeczka w twardej oprawie z płytą CD w środku. Została w całości wyprodukowana przez samego Kowalczyka. Scratche jednak wykonał DJ Funktion. Autorem oprawy graficznej jest SewerX.com. Za mix i mastering odpowiedzialny jest Marek Dulewicz z NC Studio.

Produkcja ukazała się także jako płyta winylowa, na której znalazło się kilka dodatkowych utworów, będących remiksami znanych już kawałków z albumu. Mianowicie "Dzielnica uNYsłu" (Qciek Remix), "Nieznane" (O.S.T.R. Remix) oraz "Winda sumienia" (Emade Remix).

Lista utworówEdytuj

01. Geneza
02. Nieznane
03. Winda sumienia
04. Spokój ducha
05. Teoria równoległych wszechświatów
06. Zmartwychwstanie
07. Aromantycznie
08. Gwiazda wieczoru
09. Pralnie myśli
10. Niewidzialna część
11. Karuzela
12. Dzielnica uNYsłu
13. Przyjacielu
14. Obiekt pożądania
15. Żeglarzu
16. Promień
17. Redial