FANDOM

Małolat
Małolat
Informacje
Prawdziwe imię Michał Kapliński
Pseudonimy Małolat
Data urodzenia 7 lutego 1984
Pochodzenie Warszawa
Gatunki Hip-hop, hardcore rap
Wytwórnia płytowa PROSTO, Koka Beats
Zespoły
Małolat/Ajron
Pezet/Małolat
Żądło
Fokus, Pezet, Małolat, O.S.T.R.

Małolat - polski raper. Młodszy brat Jana Pawła Kaplińskiego rapera występującego pod pseudonimem Pezet.

BiografiaEdytuj

W 1998 wygrał konkurs Super MC, w którym główną nagrodą był występ na składance Hiphopowy raport z osiedla w najlepszym wykonaniu. Na płycie ukazał się utwór Małolata pt. "Miłość braterska", nagrany wspólnie z grupą Płomień 81. Później Małolat występował na dwóch pierwszych płytach Płomień 81, a także na obu częściach Kompilacji O$ki. W 2000 roku razem z Pezetem, Dizkretem (Stare Miasto) i Ciechem (Szybki Szmal) założył zespół L'ekipa. W 2001 po rozpadzie L'ekipy Małolat z Ciechem założyli zespół Żądło, który rozpoczął prace nad płytą, do której wydania jednak nie doszło. W 2004 Małolat rozpoczął nagrywanie wspólnej płyty z Ajronem. Płyta ukazała się na początku 2005 roku i nosiła tytuł W pogoni za lepszej jakości życiem.

W 2005 roku odbył karę pozbawienia wolności za handel środkami odurzającymi. W 2012 roku znalazł się na 19. miejscu listy najlepszych polskich raperów opublikowanej przez serwis Porcys.