FANDOM

Psychotrop
Hst Djobeł
Informacje
Prawdziwe imię Alan Gruchała
Pseudonimy HsT Djobeł, Djabelny, Psychotrop
Data urodzenia 31 styczeń 1994
Pochodzenie Braniewo
Gatunki Hip hop, Horrorcore, Psycho rap
Wytwórnia płytowa D3F
Zespoły
HeadShooT

HsT Djobeł - młody raper. Charakteryzuje się swoim specyficznym stylem, jeden z nielicznych, polskich przedstawicieli podgatunku horrorcore, który łączy dodatkowo z psycho rapem. Do niedawna był podziemnym artystą, lecz krótki czas temu dołączył do wytwórni płytowej Liroya o nazwie D3F.

BiografiaEdytuj

Jego przygoda z muzyką zaczęła się, gdy miał 7 lat. Wtedy już miał kasety magnetofonowe z utworami Paktofonioki, Kalibra 44, Liroya, Peji, oraz rapu zagranicznego, takiego jak Ice-T, Esham itp. HsT Djobeł wychowywał się na Orneckich blokowiskach. Jego dzieciństwo nie było łatwe, trudne warunki w domu, były mu dobrze znane. Od podstawówki pisał wiersze, fraszki i klasowe piosenki. Wtedy też przeszedł wewnętrzny bunt, porzucił kościół i wiarę w Boga. Jego rodzice i rówieśnicy myśleli, że to przejdzie, aczkolwiek tak się nie stało. W 2009 roku zaczął wypuszczać pierwsze kawałki ("Moja perspektywa", "Zapraszam do mnie"). Wtedy również odważył się nagrać pierwszy kawałek w stylu psychodelicznym wzorując się na K44. Od tego momentu zaczął rozwijać się w tym stylu, do tego doszedł jeszcze horrorcore.

Także w 2009 roku, w którym zaczął nagrywać wydał pierwszą amatorską płytę Fatumista, która była do pobrania i trochę go rozsławiła. Rok później wydał on drugie solo, pt. Z pamiętnika umarłego poety, płyta była już w wersji fizycznej do kupienia, sprzedało się ok. 200 egzemplarzy. Zyskał popularność dzięki takim kawałkom jak "Psychiczny stan", "Dziecko antychrysta", "Zapraszam do mnie", "Wilczy obłęd". Współpracował również on ze znanymi, mainstreamowymi raperami jak np. Metrowy, HK Rufijok czy Mrokas. Poza tym doświadczył współpracy również z artystami podziemnymi.

Później, w 2012 roku, raper wypuścił tracki z swojego trzeciego albumu PaRAPnormal. W 2013 roku został nowym artystą wytwórni płytowej znanego wszystkim Liroya - D3F. Obecnie HsT Djobeł pracuje nad swoją pierwszą, legalną płytą. W 2017 po wyjściu z więzienia, wznowił swoją działalność. Aktualnie pracuje nad płytą która ma się ukazać na początku roku 2018.

DyskografiaEdytuj

Produkcje:

Rok Tytuł Rodzaj Wytwórnia
HsT Djobeł solo
2009 Fatumista album nielegal
2010 Z pamiętnika umarłego poety album nielegal
2012 PaRAPnormal album nielegal
2017 Dziecko Antychrysta 3
2017 Kitku
2017 Więcej zła
2017 Pennywise

CiekawostkiEdytuj

  • HsT Djobeł ma wielu internetowych wrogów, przez swoje zachowania, które tłumaczy: "Lubie prowokować i śmiać się z ludzi, którzy nie maja dystansu do siebie, w necie jestem inną osoba niż w realu, normalnie jestem otwarty na ludzi ale tez nie cukruje, nie da się mnie poznać przez kabel internetowy, a moich wrogów? Pozdrawiam ich".
  • Przedrostek "HsT" nie jest powiązany z raperem HST . Te trzy litery są pozostałością po składzie HeadShooT.
  • Jest wielkim przeciwnikiem kościoła, jak sam mówi jest ateistą, ale bardzo interesuje go okultyzm choć sam nie wierzy w piekło czy niebo.
  • Raper miał wiele wizerunków, złośliwi wypominają mu okres gdy miał długie włosy na wzór subkultury "emo" sam raper wyjaśnia "To jak się nosze to moja sprawa jak ktoś ma z tym problem niech nie patrzy, mogę być gejem, bi hetero, nosić dres, glany czy malować oczy, to nie wpływa na to jakim jestem raperem czy człowiekiem" .